En sanning och en verklighet!..sen finns ju eran lögnaktiga overklighet också..

Sanningen ska skrivas, den skall ut från dess bortglömda vrå, från var den förtryckts av lögner från de fega, skamsna,falska och samvetslösa människor som vuxit sig stor i omvärlden på grund av den sjuka omvärlden med ökade inslag av tablettistiska, extremfeministiska , moraldödande, pro-egokulturella angivarpopulistiska omvärld vi nu lever i , som tränger bort den förut så för givet tagna socialitetsomvårdnad och respektfullhet man byggde vår mänsklighet och förståelse.. sånt var förut så uppenbart att man inte ens behövde fostra sin avkomma att inse.. Nu vette faan...här kommer den kanske obekväma för vissa, men ack så rättvisa sanningen om mig och min omgivning, som den verkligen var! ni kommer bli mycket förvånade, och om det finns något annat än ego, kommer ni som trott annat, med rätta, att skämmas...


Jag, Rolle Posth, har levt länge med vetskapen om vad jag gjort , hur ja gjode det och när jag gjorde det osv.. -tror faktiskt jag varit medveten om dessa fundamentala förmågor sen .. ja , sen ja kan minnas , faktiskt.

Trots denna medvetenhet, så är det väldigt många människor som minsann vet mer än mig själv.. helst de som , av olika anledningar, väljer bort sig själva i den aktuella historien, och i den opportunistiska andan sätter in mig..

Jag är förvånad, ledsen o numera mer än lovligt förbannad, över det faktum att de som jag umgåtts med då denna "påstådda" gärning skulle gjorts, börjar tvivla! , och inte alls sällan även utnyttja omständigheten själva...
DÄRFÖR 'ÄR DET NOG!!

Min före detta flickvän, eller vad det nu var, drog nytta av att använda mig som slagpåse.. sen när den lögnen uppdagades, så anklagade hon mig för antingen det ena eller andra.. fick slåss för mitt liv, för att jag blev påhoppad av flera personer som hon tillsammans med hennes ivrigt påhejande mamma övertygat med diverse lögner om vad ja skulle gjort.. sen när jag nobbade hennes försök att komma tillbaka, kom saken att sjunka ytterliggare...
Det kom ner till en nivå, som ja inte kunde tro att någon människa var kapabel till.. och som i vissa kulturer även är förlegat med dödsstraff..
Jag har sen jag blev allvarligt sjuk, och med dess behandlingar haft mycket svårt att kunna bli far, och givetvis, även om det inte nödvändighetsvis är permanent, något jag påverkats otroligt mycket av känslomässigt.. blev lite så att jag slutade tro, eller hoppas om ni vill, att det skulle kunna ske..
Detta är en stor sak för mig! Och borde så vara i alla normalt funtade människors kroppar, inte bara för att vara en del av en så otroligt stor skapelse, utan även för den energin att vilja kämpa mot något mer, för någon mer.. svårt att beskriva, och inte lättare när ja berättar det som hände..

Mitt ex , Tina som hon heter har inte alltid haft det lätt, men mer och mer inser jag att mycket saker av det, har skapats av henne själv, och inte minst hennes mor.
Historien om det kommer ni få veta längre fram, om ni vill..

Tina väljer att utnyttja den sida av mig som hon vet jag anser som så viktig att inget råder däröver.
Full och nonchalant följer hon min kompis hem från krogen, där hon även vet att jag vistas vid tillfället.. otrevlig som få, och inget minne av att hon gjort mig orätt finns... som brukligt med henne, då hon som hennes mor är mästare i att trigga försvarsmekanismer så fort det handlar om att ta ansvar för sina handlingar.
när jag då finner det onödigt att lägga energi på sånt och går undan, vänder hennes taktik.
Hon kommer efter mig och säger att hon är gravid!! Och att hon skall behålla det!! till saken hör att hon gjorde abort för ett år sedan ca, exakt på årsdagen av min älskade pappas död, vilken jag gråter dagligen över ännu..
Det var redan då sensationellt , om ens möjligt att det kunde ske, samtidigt som hennes ego  visade att jag och mina önskningar inte ens nämndes, det var t o m så, att jag fick övertala henne att lyssna på hur viktigt och betydande detta var...... to be continued.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0