...

Anonym kommenterar ett inlägg, och anser mig vara en idiot, samt andra ord hon inte har en aning om vad det betyder..
anonym är en hon, men vill inte säga sitt namn för att??
A. hon vet själv hur dumt det är att anklaga någon som vill visa sanningen om något den hon försvarar ljugit om för att inte själv stå för den elaka människa man bevisligen är..

eller..

B. är helt enkelt så korkad att man tror sig vara fullt normal att inte våga stå för det man gör , anklaga någon som berättar vad som hänt , men enligt lag måste visa hänsyn till det patetiska stycke som gjort detta fel, för att bejaka den rätten människor har att låta någon fara illa av sina lögner..

eller C. livet är tråkigt för den skrivande , som sitter på säter och anser att sålla sig till en minoritet av likasinnade , som ännu inte spärrats in skall stödjas, hellre än att spela pingis med thomas quick..

eller all of the above...

Alltså, jag är dum som ens kommenterar eländet, men antar att jag är skadad av den som tycker att jag gör fel, som säger som det är, för att försvara det svinaktiga beteendet som gjorts.. Påpekar att inget skrivs i kommentaren att det inte är sant... eftersom det är så sant det kan bli, undrar man oxå hur den som skriver lyckats hålla sig undan de två med tvångströjan.. 
Jag vill påpeka faktumet att jag äger rätten att ta bort alla kommentare till bloggen, men när man vill visa sin dumhet på detta sättet tackar jag, och konstaterar att jag slipper övertyga läsare om att idioter som tänker som så finns... 

Tacksam för kommentarer till alla inlägg, behöver vettig respons oxå, inte bara den delen av köping som utmärker sig...

just det, för att ta någon på allvar, skriv gärna ert namn, bara patetiskt att läsa kommentarer av såna som inte kan stå för dem... Puss ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0