FINNS INGEN YTTRE SMÄRTA....DEL 2 (FORTS.)

Som vanligt visar sig alla rätta ansikten, när det inte finns annan lösning än att löpa linan ut...
Det har jag i princip kunnat förutspå , eftersom jag under åren har bra vetskap vad personer går för..
Så faktum är att jag vet  hur olika personer ska reagera av saker som de får reda på.. Och därmed har det inte varit något stort problem att se till att ha tillräckligt med kött på benen, om det skulle bli ytterligheter innan jag kan vinna tillbaka det som påverkat mig tillräckligt länge och mycket..

Med det menar jag såklart att jag kunnat  elimenera risken att kunna utsättas för ett allianserat "igelkottsförsvar" med fler lögner osv.. för hitills har det varit så, när man varit snäll och trott det kunde lösas ändå.. Att ligga steget före och säkrat bevis för det jag kräver upprättelse för.. Och tro mig, det är ingen större gissning att det går att lösas utan att löpa linan ut av de erfarenheter jag har i det.

Tinas Mamma skulle enligt Tina fått ett mess av henne anående att hon träffat mig hela tiden under perioden hon hållt mig hemlig. skriver enligt Tina, eftersom man inte kan lita helt på henne trots allt.
Det behövs ingen einstein för att räkna ut mammas reaktion.. 
Hon visade förakt för sin dotter, fördömde hennes agerande, och gjorde det för att hon förbjudit sin dotter efter att jag skrev sanningen i min blogg... något som man får skylla sig själv för, när man agerat så illa som hon gjort.. 
Den världsbild som hon verkar tro existera funkar alltså, enligt henne så här: Att ljuga om andra och försätta denne i fara och kränkande ställning inför andra på påhittade saker är något som är normalt , man skall ha överseende med, och kanske skylla sig själv , och inför lagen givetvis tillåtet.
Dessutom, skall det vara elakt, onormalt och straffbart att inte låta sitt liv och omgivning förstöras på dessa lögner, man ska vackert inse oturen att vara soptunna och vackert acceptera. Tydligt att försök till att vilja vara snäll, och leva med detta för att få saken utredd och gå vidare, men istället då bli än mer attackerad..
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHH
Så jävla arg!! Jag kommer görta en schysst sak idag, om den nonchaleras och görs mig rätta,  kommer inblandade ha tillräckligt med tid att ändra den bilden, på hinsan.... Jag orkar inte  se mitt liv betraktas på falska rykten, jag står för det jag gör, står t o m för sånt andra gjort av godhet,  så glöm tanken på att jag kommer tillåtas stå för sånt som någon gjort mot mig!! ...fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0