Fortsättningen...

....Ja , 13/1-2008 på dagen ett år efter pappa gick bort, var jag alltså vid Tinas sida för att stötta min flickväns 3:e eller 4:e abort, mot min vilja och mina principer och min högsta önskan...Dock för en människa som visste hur min önskan och fertilitetsstatus var, som inte ens lät mig få uppleva ultraljudet med henne trots att hon visste att det nog är så nära ett barn jag skapat kommer vara, så nekade hon mig detta bestämt... varför?? senare kom jag på att jag sagt att vi kanske måste bekräfta att jag verkligen funkar,,, var det något som påverkade... hon ljög dessutom att hon ej bestämt vad hon skulle göra, men eftersom jag vet att man får abortpillret innan själva blödningsproceduren, så gick jag inte på det...
Vad får en människa att ljuga om det?, och en människa som säger sig älska någon, vill man inte åtminstone göra vad man kan för att visa allt som krävs, vad gäller en så viktig sak som hans fertila möjligheter, som troddes vara noll innan?? eller? ...så till vida....
... Sin vana trogen nekade hon dessa anklagelser, trots att det vid den tidpunkten för befrukningen, fanns gott om mystiska försvinnande och lögner av henne vill jag minnas...

Eftersom frågan är känslig för mig, trängdes det uppenbara bort av mig. Jag ville ju så gärna!! är det så konstigt?

Tog bort mycket av min gnista, satt i 2 minusgrader vid pappas grav vill jag minnas och grät mig till vätskebrist..
Vet att jag försökte trösta mig med att inget kan bli värre...Det vet jag nu , att inget kunde vara mer fel ...

forts följer..
..

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför skriva om sina ex såhär?

Det är det lägsta man kan göra, det är så patetiskt. Älskade du ditt ex så skriver man inte såhär, vad vill du få ut av det? det är ingen absolut ingen som kommer tycka synd om dig, snarare henne som blir utsatt på det här viset av sitt ex som hon en gång tyckte om och kanske gör fortfarande.

2009-03-05 @ 19:31:13
Postat av: Anonym

det jag ville säga var att man inte skriver ut sånt här om graviteten osv. Du måste förstå att det är ett privatliv och det är inget man vill att någon ska skriva ut om..

2009-03-05 @ 19:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0