Reaktioner av dårar, med falska intentioner...

... många reaktioner från olika folk, tacksam för alla ! fortsätt med det! har även fått ett mess från Tina, som är visande vad hon anser om saken, Hon börjar med att konstatera att det är det sista mess jag får av henne, visst fine!, men ärligt talat har jag inte fått något mess alls efter det att jag fattade vad hon gjort, (mycket av det är inte skrivet än, men kommer snart) då jag bad om en förklaring och en ursäkt åtminstone.. Nä, istället blev allt mitt fel av det hon gjort, och hon nonchalerade mig och mina sms totalt. visade som vanligt upp mig som en bov för omvärlden, utpekad med nya lögner och påhitt.. med andra ord, förväntade inte att få något alls, men ändå tacksam för det jag fick, eftersom det talar sitt tydliga språk om att ta skulden för något..hon tycker att jag är dum i huvudet att jag blottat hennes själ, osv.. och det är synd om henne.. Det håller jag med om, faktiskt.. men om sanningen är så hård att bära, tänk hur det känns för den du gör det mot?...framförallt, som i alla avseenden var det som gjorde, att jag inte brydde mig värst över hennes känslor i detta sammanhang. Att ljuga om mig för andra, och för mig inför mig.. Tro inte att det är annan än du själv som är ansvarig till dina handlingar, det är helt okej med vad du än gör, men när du lurar en människa på det sätt du gjort, finns inga ursäkter eller försvar...

Därför, trots oändliga försök att få henne att förklara varför, skämmas som en människa med samvete normalt gör, och be mig om förlåtelse.. Men istället sätter hon mig i fara,vill få mig må så illa som går , smutskasta mig , även  om hon vet att jag aldrig gjort det som sprids av dessa elaka tungor om min person, detta verkar enligt dem , med stöd av kommentarer etc.. vara helt i sin ordning alltså??

Tina träffade mig i hemlighet på slutet, det gjorde hon för att inte någon skulle upptäcka att hon ljugit så hemskt om mig, för att få sympatier av andra. Och om någon skulle fått veta att hon träffade mig, skulle det uppdagas att hon ljugit.. Hon höll mig borta från hennes mor samt kompisarna, och såklart vice versa.. ljög för mamma , snackade skit  osv. om mig.. trots att hon visste att inget var sant som sades.. det hon sa till mig var att  jag var den enda som betyder något , älskar mig högt som solen och jesusofelias moster bla bla.. gjorde hon kanske, men hon menade nog sig själv..för hur kan man göra så mot någon om man älskade den?
Omständigheten kring lögnen i fråga vara en mycket grov anklagelse, som hon tog till för att , som vanligt inte ansvara för att hon var den som gjort mig illa, och inte tvärtom.
För det var precis så hon sa, huruvida eskaleringen sedan gjordes, och av vem, vet jag inte riktigt men eftersom följderna blev och även är, då sanningen inte berättats till alla som tillhandahöll lögnen, rent livsfarliga för mig, jag blev påhoppad på statoil av två stycken, som sa att jag skulle få för den kvinnomisshandlare jag är.. Jag har inte lust att ta detta , samtidigt som det finns sanning om hur saken ligger till.. tro mig oxå att jag bett att kunna lösa det utan att behöva blanda in myndigheter och allt vad det innebär, men , inte intressant vad det verkar, eftersom det inte kan ageras på andra sätt än dagisnivå från Tinas håll, och nu orkar jag alltså inte längre.. positiva är att det är långt ifrån det enda som de skall svara för ....... to b continued.. 
Nu är ju inte på långa vägar detta allt som finns att säga angående det som fått mig att "spy på livet"..


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Tja Rolle.

Ingen rolig läsning detta.

Men stå på dej o försök glömma.

Skönt att c dock att du verkar förstå att det är hos henne problem ligger o att du inte klandrar dej själv.

Se till att hitta något annat o lägga energin på nu, hjälper inte o älta tyvärr.

Har själv varit i ett liknande förhålande.

MVH Tobbe



Ps tor du vet vem jag är, annars e svartå skola en bra ledtråd =) Ds

2009-03-07 @ 17:51:20
Postat av: Sandra

Hej vännen! Har precis läst din blogg , ska inte skriva rakt ut vad jag tycker om sådana kvinnor här, men däremot kan jag ja skicka en liten hälsning till dig att kämpa på, du verkar vara en supremysig kille som är värd bra mkt bättre!! Vi ses, många kramar, Sandra Lindgren.

2009-03-08 @ 11:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0