Det är inget du kan göra för att undkomma sanningen!! ..även fast du inte har samvete eller skam att stå för det!!

.. Så? Du trodde att du kunde stoppa något som är helt enligt alla mänskligheters lagar och ramar, genom att tillämpa din dubbelmoraliska glashuskastning? .. Nej, spelar ingen roll vem du känner , vem som du tror kan hjälpa dig, eftersom så gott som alla nationer, faan t o m Nord-Korea, bygger sina lagar på verkligheten och att sanningen bejakas...

Vilket jag är högst införstådd med, och även stor kunskap kring. För övrigt gjorde du en riktig tavla i och med att du anmälde min blogg för abuse.. Hur? Det skall ja förklara för dig... och alla andra såklart!

Ja, låt oss backa en tid för att kunna förstå vad som ligger bakom detta.. En kommentar från "Daniel" publicerades på ett av mina blogginlägg, 12/10 tror jag, där det ytterliggare bannade mitt sätt att "Hänga" ut personer, genom att namge dessa.. Låt mig säga så här; Tycker något är fruktansvärt sjukligt om det är okej att sprida runt lögner om andra, men ser det som olagligt att någon säger sanningen om det. Och det är inte det att det inte kritiserar sanningsvärdet , utan att ni avslöjas offentligt som är nesan! Säg denna ovannämda mening för er själva ett antal gånger, om den fortfarande inte ger er insikt, så hoppas jag någon tar initiativet o kör er till lämplig instutition..Sen kan man ju även säga att med den inställningen som "daniel" har , borde göra "honom" till en icke-läsande och icke-tittande på allt som har med nyheter att göra.. Eftersom i stort sett allt handlar om detta i dessa forum, och stundtals är det inte ens i närheten av att vara sant...

Jag var ganska införstådd att det inte var någon "daniel" som kommenterat , utan såg att det var Samma person som gjort mitt liv otroligt jobbigt med sitt lögnaktiga dyngsprideri, som ni kan läsa i tidigare blogginlägg. Jag påtalade detta i förra inlägget, där jag tycker det borde visas upp för all evinnerlighet, för att visa hur lågt man är beredd att sjunka för att vägra stå för vad en person gjort, och borde ta ansvar för.. Jag skrev min åsikt om det, vilket jag troligen får gehör för i normala stugor .

Man tror ju att en person accepterar att det inte funkar längre, utan ta förlusten, göra rätt för sig och låta sanningen komma fram... Så att lite av det som finns kvar i mig kan få lite mer liv tillbaka... Men nej, inte då. Hon försöker då rädda skinnet genom att lägga ytterliggare en smula sans och reson i sophinken, och anmäler bloggen.. Som med viss märklighet , stängs ner..

Anledningen motiveras med att ip-nr inte får publiceras, vilket inte spelar någon roll alls, då ip registreras av hosten av sidan, och inte av mig. synlig för mig dock, men inte olagligt för det.. tog bort det  när jag äntligen fått tillgången till bloggen igen, dvs idag.. personligen tror jag att nägot slags världsrekord av hur illa det är, kommer slås snart.. Jag rådslog då om vad i bloggen som skulle tänkas vara en olaglig handling av mig, men som jag antog visade det sig att det enda olagliga som konstaterades, var av huvudrollsinnehavaren själv, då hon under falsk urkund kommenterade inlägget som nämdes... Alltså att utge sig för att vara någon annan än sig själv, dvs "Daniel".. den tavlan kallas självporträtt tror ja....

Tycker det bevisar mycket av det jag skriver, men dét känns inte som någon större andel inser faktumet i fråga.. Eftersom jag hör samma skiten varje dag, o inte många som direkt frågat ifall si å så = sant, nä, det tar de nog för givet tyvärr.. Men , trots allt!, här är jag, 24 grader i vattnet, och igår kom deltagarna i wet t-shirt tävlingen till hotellet!!

ps. Sedan start är min blogg granskad av 2 st  oberoende av varandra jurister, som på min förfrågan granskar legaliteten i bloggen... A.K.A ser till att jag inte går över lagliga gränserna. ds.

 

 


Kommentarer
Postat av: Micke

Skönt att du får ur dig lite av skiten du slåss med på ett okejat sätt.

Ha de gött

2009-10-20 @ 08:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0