Jag är jätteglad över alla kommentarer, även de som kritiserar , men...

Däremot så är det några saker som jag vill poängtera , och förklara.

1, Tack alla som bryr er, tar tiden samt engagerar er i bloggen! För oavsett vad man väljer att tro på av det man hör, så finns det ingen som kan säga att jag varit elak eller dum mot någon annan människa, vad jag hört alltså.
därför så skall det oavsett sanningsvärde inte spela roll i sammanhanget när det gäller att visa omtanke eller medmänsklighet etc.. Tusen tack, för att ni med alla sätt gett mig en push i rätt riktning!!

2. Tack Cicci för att du visar att du kan stå för din åsikt! det hedrar dig mycket! även om jag tycker du är helt ute o cyklar eftersom det tyvärr är så att det inte är ett dugg synd om någon som gjort så många elaka saker , som du försvarar, så respekterar jag dig! och du gör det för att stå upp för en vän, vilket oxå det är hederligt och respektfullt.. Men tyvärr är du nog som vän skyldig att inse att man får stå för sina synder även om det är din bästa vän.. för det är inte så att någon av hennes "vänner" sagt något om att det jag sagt är lögn.. utan problemet är snarare att det är jobbigt för er att ställas till svars för det man gjort.. och egentligen skall jag inte behöva förklara en sådan uppenbar sak, men eftersom du har min respekt så gör jag det ändå: Det finns en möjlighet att granska kommentarer innan publicering, har aldrig funnits en tanke, och det som är så fruktansvärt kul är att det ni som kritiserar mig skriver, bekräftar er egen idiotiska syn, vilket ger mig straffspark på straffspark att smälla in för omvärldens ögon , och bevisa det jag skriver.. så tack. ps. Du märker väl att du gör själv precis det du kritiserar va?. ds

3.
Så finns det Gittan då, som igår sjönk till patetisk nivå genom att signera sin orelevanta kommentar med Daniel... Men hallå! svårt att se var tina fått sin mytomani ifrån.. förstår du inte att om du ger dig in i något fulspel mot någon som mig, då lär du ha klart för dig att du inte går vinnande ur det, för när det gäller så gott som allt , förutom snacka skit, spelar du i BK Lingon jämfört med mig, det hoppas jag du utmanar, för då kan inte ens mitt samvete lida över det som du får svara för, av sanning dessutom, men det du sagt om mig i lögner kan du skriva upp som ett av dem..jag har låtit det vara en gång för din dotters skull, du vet henne du kastade ut för att du inte kan ha fel? som tvingades hålla mig hemlig för alla för att du inte vill konfrontera hur illa du beter dig?.. Sorry Gittan, Bring it on! hoppas du säger att det inte alls är den du tror, så att ytterliggare ett självmål registreras när jag visar ISP providerlistan på ditt ip-nummer.. eller gör du ytterliggare ett och skyller på zonny då? Ta konsekvensen av ditt förbannade skit kvinna! och inse vad du spritt som en häxjakt för att få ner mig i den skiten du själv borde ligga i...... ps. jag har karta oxå!ds,

Så jag trivs lite mer än vanligt faktiskt...

Kommentarer
Postat av: Micke

Tja på dig.

Kul att se att bomullen är borta.

Respekt för varandra kan man ju ha på olika nivåer men min respekt för en av de mest märkliga och obarmhärtiga, eller på ren svenska kraken till morsa som sitter med sin dubbel moral åt höger och vänster.

Min lycka är att jag haft så lite med henne att göra, men ändå fått sett på vilken nivå hon ligger på. Kan enkelt jämföras ned ett upprökt paket Level som man tryckt ihop och slängt över axeln.

Jag hade med de bästa förhoppningar en önskan om att få pengar som hon var skyldig mig. Men då det inte fans några så sköts det på framtiden. I bästa Konsum logge anda. Små saker kan tyckas men då jag hade en önskan om att kunna få några av dem så blev jag först mycket förvånad och ville inte tro på att hon var sån. men efter ett tag så var det bara att ge upp och som tyvärr allt för vanligt inse att man varit för snäll och där med OK att skita i att göra sig skuldfri med. Jag hoppas att både du och jag har fel om denna dam och att jag med mitt och du med ditt en dag får vara de som får stå med skammens mössa i hand och be om ursäkt.

Men just nu ligger den mössan inte hos oss.

2009-10-13 @ 00:15:23
Postat av: cissi

Jag slutar aldrig att förvånas..

Den där micke verkar sjunka lika lågt som dig nu roland. Kul att jag fick nästan ett helt inlägg till mig:) Vad försöker du intala mig? du kan inte intala mig något.. det är väl för fan lika synd om henne, för det första så som du håller på o skriver.. o för det andra det du själv ha gjort, men det kanske är något som inte ingår? utan bara det hon har gjort..



Varför drar du in Gittan helt plötsligt för? För det första så är det inte hon som har kommenterat din blogg. Tror inte du kan ta reda på det så där snabbt, för då kunde du lika gärna ha tagit reda på min också. Eller? Och för det andra så måste du ha så jävla dåligt självförtroende, du kan inte stå för något själv. utan drar in en massa andra hela tiden!

2009-10-13 @ 10:32:25
Postat av: Rolle

Cissi : Var konkret om något du är missnöjd på..vad jag gjort etc.. läs bloggen i helhet är du snäll så får du även svaret på din fråga, Tack.

2009-10-13 @ 12:51:00
Postat av: camilla

håller helt med dig angående denna familj präktig!!!

fega krakar är vad det är stå på dig rolle!!kram camilla!!

2009-10-19 @ 19:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0