På något sätt skrämmer jag skiten ur många, genom att säga som det är..

..Vilket jag är totalt införstådd med såklart, annars vore ju hälften av nöjet med det hela borta.
Men , vad trodde dessa egéntligen? att jag skulle försvinna från ytan av att fortsätta snacka skit om mig?
Sanningen kommer alltid ikapp lögnerna, så är det, jag har lärt mig av mina egna misstag på den punkten..
Men som en normalt danad spoling, växte jag ur fantasivärlden samma dag som blöjan försvann, alltså 11-12 års åldern :), skämt åsido, vissa har tyvärr inte tillräckligt med medmänsklighet i sin barm, som gör att spärren för vad långt man kan gå , för att rädda sig själv, inte finns...
... Tyvärr är det ofta inget som hindrar att sopa undan sin skit på annans mark, bara man själv klarar sig från skuld..
Under den tid som går innan man inser vad som egentligen hände, har någon eller några fått många "bajspåsar" slängt på sin gård i onödan...  Men det får man för man är dum nog att bry sig om vad andra tycker, för vad gör det? är knappast inte i behov av sådana människor som inte ser vem jag är... inte  på min gård iaf.

Men när det går så långt att man är i en situation, där inte bara jag skadas? utan mina vänner, och mina närmaste blir tvivelaktigt mottagna, just för att de vet vem jag är, och därmed också umgås med mig..?
Bara dra åt helvete, ni patetiska halvapor säger jag till er som försökt att ställa dom mot ett icke-existerande faktum, och sedan använda mot dem!!
Där sket ni allt brevid så det sjöng i skinkorna kan ja säga!

Somliga har utgått från att jag inte skulle kunna yttra mig om saker jag vet om er, när ni nu gjort så mycket för att få mig opålitlig, just för det ändamålet.. Att skydda er själva alltså!
Ni skulle fattat att det som sägs till mig , eller vad som görs, kommer ingen höra från mig, om ni ber mig att tiga.. det är så.. Förutom, då ni gör mig illa baserat på saker jag inte kan stå för.. Och som nu är, att , sämre kan ja inte må, lägre kan jag ej sjunka.. Tror ni att jag bryr mig om att inte låta omvärlden få se vad ni är för människor?? Hota aldrig en person, som inte bryr sig om han lever eller dör! som inte kan känna mer smärta, än det som funnits så länge ändå.. Det är nu som jag bara kan gå en väg, och det är upp.. So long falska kryp.
Eftersom ni misslyckats att få in i kroppen vad samvetskval och empati är som unga, så ska jag visa hur dess konsekvens kommer kännas i kroppen som vuxen...

Helt chockad över att känna mig så himla mkt bättre att ladda ur mig detta.. svårt för en ADHD skadad idiot som mig att låta bli att rusas med o att hindras från att dedikera hela inlägget till att svära över dessa dårar, men å andra sidan, är ju Degerfors man befinner sig i , och Man blir aldrig profet isin egen hemstad , som det heter, dock aldrig varit aktuellt , eftersom 30% av befolkningen inte kan läsa...Vilket flera av de kommentarer jag fått, oxå gör gällande..

Världen är dock inte helt svart längre, men jävligt grå... Tack till alla ni, som ändå fått mig känna mig värd något, de senaste veckorna!! Puss Å Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0